Thursday, May 28, 2009

Kuala Perlis






Semua gambar ini diambil ketika pergi bersiar2 di Kuala Perlis kerana dah tak taw nak pegi mana lagi dah setelah abes tengok wayang cerita Queen LangkaSUKA..

Pada ketika ini matahari ingin melabuhkan tirai malam yang membuatkan sesiapa saja yang mempunyai camera ingin menangkap gambar sebagai kenangan untuk hari muka..

Saya berkunjung ke Kuala Perlis neh dengan adamLUBA dan Yana si director filem pendek Maya..

Nanti saya akan buat review tentang filem pendek Maya di entry selepas ini..

Bebalik pada cerita Kuala Perlis neh, kemudian saya telah call seorang member yang berada di Perlis seorang photographer gak la..

Agak bernasib baik la dia pon ondaway nak ke Kuala Perlis bersama sifu dia yang agak otai atau lebih dikenali sebagai orang lama dalam bidang photography neh..

Jadi kitorang pon jumpa dan terus berkenalan lalu snap beberapa picture kat sini..

neh la hasil dia..

tapi agak xsyiok gambar yang saya masukkan neh telah diedit sebagai experiment untuk dinilai oleh sesiapa yang terbaca blog neh..

hehehehehe..

so enjoi it..



e.R

7 comments:

milo said...
This comment has been removed by the author.
Liyana said...

mane gambor kiteeeee????

nak gambor kiteeeeee

eh maya da siap tau.kite pos nanti k.

pastuh kamu xleh kritikkk.muahahahahaha

ayie said...

oits.....
x ajak aku pon.....

emmetRaxor said...

Yana
eh..
ada gambar tu nanti amet bagi naa..
hehehe..

ayie
eh tak ajak apa aku pon kebetulan p sana dah petang dah tak rancang pon..
tapi call la shud dia pon kebetulan nak wat wedding shoot kat sana..
jadi jumpa la..
hehehehe..
ujung tahun neh kita wat bejalan2 sambil tangkap gambar di langkawi naa..

ayie said...

langkawi...
oyeah.....jumpa kat L.I.M.A. nanti
....

emmetRaxor said...

ayie
okait..
aku pon teringin nak p tengok LIMA..
xpenah sampai lagi hajat tu..

ReActivate said...

::: again, nice pictures, & nice
::: place.. view kat kuala perlis
::: tuh mmg cantik, tapi kedai
::: makan dia tutup awal laa..
::: aku mengeteh sekejap jer mlm
::: tuh.. apa lerr.. kat KL & JB
::: nih sampai ke pagi..