Thursday, November 5, 2009

The Regency Hotel














| MPKK |


Hahaha..
bunyi macam majlis perbandaran ja..
cerita lawaknya aku telah dilantik sebagai MPKK kat UniMAP pada 30 Oktober lalu..
kerja yang berat perlu dipikul untuk mengumbirakan hati penghuni Kolej Kediaman Tun Dr. Mahathir, UniMAP..
aku amek sebagai cabaran untuk memajukan diri sendiri..
mempertahankan hak-hak penghuni kolej adalah tanggungjawab yang sukar..
skung neh UniMAP berada didalam dilema..
shuuuuutt..
dah tak mow crita lagi kang ada yang tak puaih aty dan kena gam




| Regency|


Okey kita cerita pasal tempat yang aku baru lawati..
The Regency Hotel..
hotel yang berada di tengah Bandaraya Alor Setar bertentang dengan Pekan Rabu..
hotel ini pasti menjanjikan penginapan yang selesa dan agak klasik..
ramai juga artis yang datang untuk show dekat area Alor Setar memilih untuk menginap di sini..
lihat lah gambar dan hayati keindahan hotel ini disamping menjiwai seni fotografi aku..
enjoy it..



eR





13 comments:

Unknown said...

--> lingkup ar KKD ko pgang..
abis arrr ~~~!!!

lepas ni ko msti SAYANG gile2 kat UniMap kan2.. kan .. kann ...

=DDDDD

artO said...
This comment has been removed by a blog administrator.
emmetRaxor said...

|easy|

tu ar pasal..
abes lah kkd..
apa yang perlu sayang kat unimap kita sayang..
apa yang tak perlu dan tak patot unimap buat kita bangkang..
hak-hak student kena jaga gak..
kita student..

Unknown said...

huhuhuhu...
waaahhhhh...
ayat2 cntoh pemimpin unimap..
meh kasi tabik spring..
toinnngggg !!!
=D

emmetRaxor said...

|easy|

hahahahahaha..
ayat mo skema ja..
tapi betol la..
gila tabik spring jangan la..
hehehehe..

Unknown said...

kan aku nak jadikan blog ko nie reference site dak2 unimap...
msti la gune ayat skema..
hik2..
bahasa jiwa bgsa..
=B

emmetRaxor said...

|easy|

ces..
tak do keje laen kou nak buat..
reference??
hahaha..

Unknown said...

hahahaha !!
terlebey ade keje la aku nk jdkan ko nyer page reference site..
=DDDDDDDDDDD

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

aku tak tau nk komen ape sgt..but pic ang nice la.. chantek gitu!!!
ok puas???

kuKu said...

wah..dh ade jwatan tu amet..=)
good luck..

emmetRaxor said...

|afiq|

hahaha..
akhirnya..


|kuku|
erm..
busy lagi la pas neh..
adoiaiii...

~~~...MenCari PeLAngi...~~~ said...

eeeeee...
xsgkanya amet ada gak hati utk jd mamat poyo kt kolej~~yukks~~!!!

anyway smoga ang jdi officio2 yg bguzz~~~~!!haha~~~

emmetRaxor said...

|mencari pelangi|

ces..
ang kata kat aku no..
ang sepatutnya berbangga dengan apa yang aku buat sebagai seorang kawan..
hahahahaha..
bukan gelak ja..
karut betoi...