Monday, August 3, 2009

Tag laghi!!!pergh..penat..

Kali neh aku di tag laghi..
selalu oleh adamluba,adifdas dan apekhuhu..
skung neh oleh ayie plak..
dimanakah kengkawan len neh??
tak pa aku jawab dengan penuh keikhlasan kali neh..
dan sesiapa kena tag pas neh leh la jawab ngan ikhlas..




7 ciri wanita
idaman anda
:

- beriman-solat tak tinggal, tutup aurat sempurna, pandai dalam hal2 agama
(senang sket

jaga+tak banyak dosa yang hendak ditanggung aku)
- pandai masak dah semestinya (sebab aku pon suka masak gak..boleh tukar2
resepi)

- boleh menerima seadanya walau apa pon terjadi
- sopan santun, hormat orang tua2, berbudi bahasa
- berasal dari keturunan dan family yang baik2..
- agak kepala boleh masuk ngan aku (gila-gila sket)
- yang agak agresif sket (menceburi apa pon bidang yang aku minat)


7 wanita yang pernah anda minati sepanjang hidup:

- agak garang tapi aty baik gilerh..
- comel dan suka manja2…
- pemalu konon2nya tapi suma aktiviti dia join..
- gila-gila dan berkulit cerah…
- senyuman manis dan lirik mata yang garang…
- ketinggian yang sedang2 aja
- badannya tak kurus tak la gemok sangat..sedang2 aja..

7 perasaan sekiranya anda keluar dengan seseorang yang anda minati:

- eh mula2 agak macam malu2 la..
- macam tak caya ja..Mustahil lah..
- seronok gilergh..
- jalan pon mesti jadi macam tak betoi sket..
- kalau buleh esok nak ajak kuar lagi
- senyum sampai ke telingga la balik umah..(sampai mak tegur ang neh pasai
apa??baru
perasan)
- suma aktiviti akan aku snap pic sebagai kenangan terindah..

7 barangan/sesuatu istimewa yang ingin anda hadiahkan pada pasangan anda:

- tanya dia nak apa??(kalou aku mampu bagi aku bagi la)
- al-quran~suh dia khatam banyak2 kali sket..pastu suh dia taw terjemahan dia..
- kamera dslr satu soh dia tolong aku wat bisnes (hehehehe..kalou aku dah kaya
nanti ar)

- cicin yang ada nama aku dan dia..wow!!
- bagi cop nama aku suh dia cop kat dahi..(hehehehe..lawak ja)
- lagu ciptaan aku…

rakan yang anda mahu mereka buat PERIHAL 7 ini:

- adifDAS si cakap banyak
- AdamLuba si tonggek
- Arefiexx Si momok
- Ku NAdia si kukus
- Apisuddin si okerpoker (dia neh berat neh)
- Yana si derector bengis
- Bainun si BENgong agak gila2..



emmetRaxor

7 comments:

ayie said...

ha..ha..ha....
akhirnya...
wat jugak...
eh....
adamluba ku dah tag la....

kuKu said...

suh nadia buat??
hehe
tapi tang ciri2 tu kena tukar jd laki la kn?haha
kang jd lesbian plak..huhuhu

adifDAS said...

ghuhuhuh
mana ad aku ckp bnyk..
wanita diminati ..
talh menolak amet..
dia tak suka kat amet
amet syok sendiri
huhuhuhu

Anonymous said...

huhu.. yg penting.. anda mmg sgt gigih menyiapkan tag tersebut yeah!

emmetRaxor said...

ayie
tak pa..
adam tak boh lagi tag neh dalam page dia..

kuku
yup..
kena buat..
tukaq la jadi laki xkan nak boh pompuan gak kot..
hehehehe..

adifdas
ang memang cakap banyak..
ang ja x perasan..
besa ar koff end..
huhuhuhu...

hani
memang pon penat gak la pikiaq..
tak wat ada orang kecik ati plak..
hehehhe

Bainun Waheeda said...

WAH..KAMU ORANG PERTAMA YANG TAG SAYA LAHHH...

HUHU..

emmetRaxor said...

ya ka bagus2..
wat la tag tu..