Monday, July 27, 2009

Bercuti Hujung Minggu Bersama Rakan Kelas











|Penat + Letih|

setelah penat dan letih perah otak belajar, aku dan rakan2 telah pergi bercuti..
sambil bercuti 2 aku sempat menangkap gambar untuk tatapan bloggers lain..
jom..


|Release + Syiok|

aku telah join program yang dianjurkan oleh pihak universiti..
program bakti siswa..
mulanya ingat tak syiok..
tapi output yang aku dapat ternyata telah melegakan otak dan sungguh syiok..
sampai tak nak balik pon ada..
aktiviti aku isikan bersama rakan2 sungguh banyak..
lihat la gambar2 diatas..


|Tempat Baru + Keluarga Angkat|

aku telah di beri keluarga angkat oleh pihak universiti..
dimana tempatnya begitu menarik untuk dilawati..
kawasan kampong yang tenang..
jauh dari kesibukkan kota..
Kampong Batu bertangkup, Cuping, Perlis..
ada ladang tebu, ladang buloh, sungai jernih dan banyak lagi..


p/s: sesiapa yang selalu sebok nagn kerja, belajar, dan macam2 lagi pergilah bercuti sekali sekala bagi menghilangkan tekanan..jangan jadi skema sangat..enjoi the life..



emmetRaxor

11 comments:

Bainun Waheeda said...

Cantik yang maha amatt....



tolong potosot gamaba gueh ya nanti..

(benon gile glam)


haha

ayie said...

eh..eh,....
macam pernah kulihat kawasan2 nih...
jalan tu mcm pernah lihat...
sungai pon macam pernah kulihat...
dimana ya.....
????????????

emmetRaxor said...

Ben
boleh meh le sini gue kat perlis ja..
tempt lo belajar dulu..
hehehehehe..
gue plak sambung blajar kat sini..

Ayie
hahaha..
kampong halaman ang la neh..
tak sangka ada tempat2 menarik..

kuKu said...

x larat nk lalu ladang tebu tu dh amet..hehe

Bainun Waheeda said...

hahaha..apa la cik emmet ni...


gua dah abih lu baru nk pi..Aduhaiii...

hehe..


la kat tepeng..meh2..

tpg cantik..


hehee..

~~~...MenCari PeLAngi...~~~ said...

huhu bguz encik amet..
bru msuk u dh join baksis..
aku yg dh dok 2 thun pn blum bksmptan join baksis huhu..
congratz.!!

emmetRaxor said...

Kuku
ala kuku kamu dah selalu pegi ladang tebu tu sebab rajin g padang besaq tak pon rajin masok siam..
eh??
betoi ka??
hehehehe..
sayep neh tak penah sampai lagi..
biasa lah pelancong la katakan..
hehehehe..

Ben
ala ben besa la..
idop tak tentu macam roda..
kadang2 di atas kadang di bawah..
kat tepeng ka??
ari tuh baru ja p tepeng..
xda no contact tak leh nak ajak melepaks bersama2..
nanti turun tepeng lagi gue bagi taw la..
lo ada no contact gue kan??
msg lew..

Husna
tu la pasai..
tu salah satu perkara kena buat sebelum grad..
terima kasih...

ReActivate said...

::: kat chuping kan tuh? lawa tmpt
::: tuh, aku sukeee.. been there..

emmetRaxor said...

reactivateZul
aa'ah..
cuping tuh..
not bad ar untuk bergambar kat sana..
kalou ada weding area neh syiok gak ar..

kuKu said...

haha..
p la lawat2..
dekat je pn..=)

emmetRaxor said...

nak lawat tu la xdan masalah nya..
sebok sket..