Tuesday, March 17, 2009

Demam MElanda Rumah



Beberapa hari lalu. rumah sewa kami diserang virus demam,batuk,selsema semua la pekej penyakit yang boleh mendatangkan kemalasan pada diri. Virus ini telah merebak berpunca dari perkongsian minuman yang tidak diperasan. Tapi punca sebenar masih belum ditemui,kemungkinan keadaan cuaca yang panas sejuk berubah-berubah.


Sampai skarang masih belom pulih. Semalam tak leh nak tedo sebab batuk yang teruk sampai nak tekeluar tekak. Mujur ada penyelamat si Ubat Batuk, yang dimakan seabnyak dua sudu baru boleh melelapkan mata. Kesan pada ubat batuk tu membuatkan aku selesa dan nyeyak tedo.

Aku mula-mula batuk dan pergi mengambil ubat di klinik sebagai langkah berjaga-jaga. Kemudian diikuti si adamLuba yang demam pada mulanya dan terus dapat pakej. Diikuti apekHuHu yang batuk dan terus berubah suara jadi garau macam suara Aww.

Kesian suma sakit dalam umah tu. Virus neh berjangkit. Sesiapa yang demam jangan lah mendekati orang lain kerana virus yang dibawa akan berjangkit.

Suma aktiviti photography diberhentikan buat sementara waktu kerana xlarat nak shoot picha.
tunggu lah selapas suma sihat pasti ada gambar terbaru.

tapi aku akan masukkkan gambar lama untuk entry seterusnya..

Sekian bebelan aku.
eR

2 comments:

Liyana said...

yesh!!! amet plak demam!!! nak kene jage amet mcm jage adam pulak!!!! bia lagi brutal!!! kamu berdua pandai berpakat 'tipu' yana eh~

emmetRaxor said...

yana
hahaha..
mana ada tipu..
betul la..
tapi kadang2 adagak maen2 banyak..
hahaha..
kalou siapa betul2 kenal kitorang mesti akan kata kitorang tipu..
jadi belajar lah sket2 mengenainya..