Tuesday, March 24, 2009

Gambar-gambar Lama..

Gambar neh diambil pada cuti Raya Cina Tahun neh..
time neh Musim Menuai Padi dan juga Kemarau..
Pada mulanya nak photoshoot nak dijalankan di Kebun Getah yang ketika itu daun Getah amatlah Chantek Skali seperti di Musim Luruh..
Tetapi xdapat sebab Jalan yang hendak menghala ketempat tuh sungguh rare dan hanya boleh dilalui oleh kenderaan 4wd dan Motor Scram..
Jadi buat keputusan segera phoshoot dijalankan di bendang saja..

Gambar neh diambil berdekatan umah sewa aku kat Jelutong..
Time neh aku sedang menguji setting kamera yang baru keluar dari Pit Stop Nikon sebab masalah technical..

Kerugian aku dianggar RM 900 gak la ari neh..

Dah la gaji first aku sedih gak la..

Gambar neh plak diambil di depan Istana Anak Bukit, Kedah dan pada time neh baru lepas hujan jadi agak macam pening gak la nak setting sebab masih rasa titik-titik hujan jadi kelam kabut melarikan diri..
Sambil lari tu sempat lagi snap gambar secara membuta tuli atau lebih dikenali sebagai snap spon seperti adamluba namakan..
Jadi lah hasil dia neh..


Gambar neh diambil ketika keluar dari Perangin Mall, Penang..

Secara tak sedar kluar berjalan dah malam..

jadi nampak macam syiok ja tengok Staging yang dinaikkan dengan Kren lagi kot ataih macam cerita Bob the Builder la plak...



Gambar neh diambil semasa aku bejalan-jalan ditengah pekan Georgtown time datang melancong tapi sekarang Komtar tengah upgrade nak wat tempat yang something new..
sapa datang penang taw la..


Gambar neh diambil disebuah Perhentian Plus menghala ke sebelah selatan tapi tak ingat nama empat dia..
Kalou sapa taw boleh la bagi taw nama tempat neh..






Sekian

ER













2 comments:

sHutDoWN said...

adam... adam... adam... adam lagi... ameet aku rasa kmputr ko msti penuh gmbr adam kn... hehehehe

emmetRaxor said...

tu ar..
taw tak pa..
dia la jadi model setiap kali p shooting..
nak cari model pompuan plak la pas neh..
pening..