Wednesday, October 15, 2008

Impian yang Belum Tercapai

Semua orang ada impian dan hasrat tersendiri, begitu jugak saya. Ini adalah serba sedikit impian saya yang masih saya kejar untuk mencapainya.


1) Ingin menjadi Enggineer

2) Ingin menjadi orang berada yang tak sombong dan bertaqwa.
3) Ingin menjadi menjadi seorang photogarapher yang terkenal.
4) Ingin menangkap gambar skateboarding sama seperti Shigeo
5) Ingin menjelajah seluruh pelusuk dunia
6) Ingin sangat-sangat belajar di Jepun tentang manga,camera,sound
setting,engineering
dan pengilangan.
7) Ingin memiliki kilang skateboard dan jenama sendiri.
8) Ingin memiliki skatepark sendiri dalam studio photography
9) Ingin memiliki rumah yang direkabentuk sendiri.
10) Ingin memiliki Hummer dan motorsikal srambler
11) Ingin mencuba suma sukan lasak yang ada kat dalam dunia neh iaitu:-
-skateboarding
-surfing
-snowboarding
-paragliding
-4x4 drive
-rally
-drift
-motorcross


p/s:-Impian saya ini akan saya highlightkan warna merah jika ia bejaya dicapai nanti.

anda punya impian bagaimana??


5 comments:

adifDAS said...

klo ckp ingin la amert
ish tak abessatu ari aku tulis ni
huhuhuhu
aku ingin memiliki kereta ferrari
alalalala

emmetRaxor said...

hahaha..
boleh..
ang kena belajaq betoi2..
bagi dapat no satu..
huhuhuhuh..

apexhuhu said...

impian aku mau rase duet gaji hang nanti...jangan lupa soul garden!!hahaha

emmetRaxor said...

hahaha..
apex ku..
jangan wisaw aku akan belanja punya..
tapi ada satu syarat..
doakan aku ja supaya dapat keja cepat..
huihuhuh..

~~~...MenCari PeLAngi...~~~ said...

salam..
ish2 kalo aku nk kta impian ang tu cm stinggi gnung everest sgt kang ang mrah plak..huhu...
em pa2 pn ...wish u luck..moga2 impian ang tu trcapai la no...huhu...~~~
adios....~~~