Tuesday, October 21, 2008

yeaha..

Kerja lah oii..


Yeaha..Alhamdulillah,Aku telah mendapat pekerjaan sekarang. Aku bersyukur kepada tuhan kerana memberi aku rezeki untuk meneruskan hidupku dalam menempuhi dunia yang penuh dengan ketamakan harta dan tipu helah ini. Impian ku sudah dekat dan kini aku dah semakin nampak impianku akan menjadi kenyataan. Aku mengucapkan jutaan terima kasih kepada ibu bapaku, kawan-kawanku yang telah banyak membantuku dalam proses ini. Buat masa ini aku tidak lagi mampu untuk
membalas segala budi yang ditaburkan dan hanya Allah saja yang dapat membalas segala jasa baik hampa semua.

Terima Tasih semua



5 comments:

adifDAS said...

ang keja apa
kat mana

kontanG said...

selamat bekeja amet

adifDAS said...

hmm aku jeles ngan hampa
semua dah keja
aku sorg yg belajaq lg
huhuhuh
blh blanja aku kot nti
huhuhu
selamat berkerja wahai kwn ku
alalalla

Munky itu Hanjeng said...

keja apa wahai amet?

emmetRaxor said...

erm, terimas kasih semua..
aku dapat keja kilang motorola ja..
kat penang..
disamping itu membuat sedikit freelance sebagai photographer..
hehehehe...